♥ followers ♥

♥ fb page ♥

Wednesday, October 10, 2012

pengumuman untuk customers

Assalamualaikum
Dear customers AreezA Shop

1st of all, saya ingin meminta maaf kerana belog ini sudah lama tak di update, begitu juga dengan fb page Areeza Shop kerana saya menumpukan segala persiapan untuk majlis perkahwinan saya tempoh hari..Oleh yang demikian, saya holdkan segala urusan jualan di Areeza Shop.

so, pada hari ini, saya akan mengupdate kembali fb page dan belog ini supaya tidak kelihatan seperti tidak bertuan lagi..hehe=p oh ya, ada satu pengumuman untuk semua customer Areeza Shop yang disayangi, sempena kembali operasi Areeza Shop saya ingin menjual semua balance stok dengan harga yang murah untuk menghargai sokongan dari anda semua :

RM10 : Tudung Bawal Leopard, Tudung Bawal Batik, Tudung Lycra Plain
RM12 : Tudung Cotton Polkadot, Tudung Lycra Polkadot, Tudung Bawal 3Tone

***price excluded postage

Semua Item anda semua boleh lihat di :


atau sebarang pertanyaan, bole email kepada :

areezashop@gmail.com

No comments:

Post a Comment